Місцезнаходження підприємства:
Адреси та телефони:
Графік особистого прийому громадян
керівниками Філії „Надвірнянське лісове господарство”
Посада,
|
Дні прийому |
Години прийому |
Директор філії Криворучко Михайло Вікторович
|
понеділок | з 8 00 до 15 00 год. |
Головний лісничий Бойко Михайло Васильович |
Середа | з 8 00 до 15 00 год. |
Головний інженер Дзебчук Юрій Богданович |
П'ятниця | з 8 00 до 15 00 год. |
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку поділу лісів на категорії та виділення особливо захисних лісових ділянок" від 16 травня 2007 р. N 733.
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил поліпшення якісного складу лісів" від 12 травня 2007 р. N 724.
Особливо цінні для збереження ліси: визначення та господарювання. (Практичний посібник для України).
Всеєвропейська стратегія збереження біологічного та ландшафтного різноманіття.
Закон України "Про екологічну мережу України".
Закон України "Про бджільництво".
Закон України "Про природно-заповідний фонд України".
Закон України "Про приєднання України до Конвенції 1979 року про охорону дикої флори і фауни та природних середовищ існування в Європі".
Закон України "Про ратифікацію Рамкової конвенції ООН про зміну клімату".
Закон України "Про екологічну експертизу".
Закон України "Про інформацію".
Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Закон україни "Про охорону атмосферного повітря" від 16 жовтня 1992 року.
Закон України "Про охорону навколишнього середовища".
Закон України "Про про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи".
Закон України "Про соціальні послуги".
Закон України "Про участь у Рамсарській конвенції".
Закон України "Про Червону Книгу України".
Конвенції Міжнародної організації праці.
Конвенція про біологічне різноманіття.
Конвенція про водно-болотні угіддя та середовища існування існування водоплавної птиці.
Конвенція про міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що перебувають під загрозою зникнення.
Конвенція щодо охорони Всесвітньої культурної та культурної спадщини.
Нормативи на спеціальне використання лісових ресурсів від 30 серпня 2008 року.
Порядок справляння збору за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду від 6 липня 1998 року.
Положення про державну лісову охорону.
Постанова Кабінету Міністрів України "Про порядок видачі дозволів на спеціальне використання природних ресурсів".
Площа мисливських угідь на 2012р.:
Всього - 50,8 га.
Лісова - 49,3 га.
Польова – 1.5 га.
Штат: 1 – мисливствознавець.
7 – єгерів.
Загальні витрати ведення мисливського господарства : - 318 000 грн.
1. Заробітна плата - 274 грн.
2. Витрати на охорону ,відтворення, впорядження мисливських угідь -23 000 грн
3. Улаштування біотехнічних споруд - 17 800 грн.
4. Упорядкування мисливських угідь - 21 000 грн.
Інформація про боротьбу з порушниками правил полювання за 2012р.
1.1.Складено протоколів: 12
Районним мисливствознавцем - 6;
Працівниками РВ МВС -4;
Винесено попереджень -2;
Накладено,стягнено штрафу:3672грн.
Випадки незаконного полювання: 1 – козуля , 1 – кабан.
Затримано 5-х порушників: Наливайко Ю.В., Криса М.С., Веприняк М.І., Городенко Л.С., Романюк Р.І. (жителі с.Лоєва)
сума збитків – 26000грн.,Справу подано в суд.
Добування копитних тварин 2012р.
Реалізовано 14 ліцензій з них:
1. 4шт. Олень благородний – не добуто.
2. 2шт. Кабана – не добуто.
3. 8шт. Косуля європейська. – 7шт. добуто.
Загальні надходження: 3076грн.
Ведення діяльності мисливського господарства за 2013р.
Площа мисливських угідь після упорядкування – 30364,4 га.(уся лісова).
Боротьба з порушниками:
Проведено 7- рейдів;
2- з працівниками РВ МВС
5- лісовою та єгерською службами.
Складено ; протоколи, з них:
2 – попереджень.
2 - стягнено штрафу загальною сумою 204 грн.
Вик. Яремчук М.
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ЛІСОВИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАДВІРНЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
ДКУД _______
НАКАЗ
« »2013р. |
Надвірна |
№ |
Про проведення лісової сертифікації |
В зв’язку з проведенням лісової сертифікації ДП "Надвірнянське ЛГ" приймає добровільне довготермінове зобов’язання щодо дотримання принципів і критеріїв Лісової Опікунської Ради (далі ЛОР). Для забезпечення даного процесу
НАКАЗУЮ:
1. Застосовувати на практиці принципи і критерії ЛОР, спрямовані на забезпечення сталого ведення лісового господарства;
2. Оптимізувати невиснажливе використання всіх видів лісових ресурсів на основі принципів сталого розвитку;
3. Вирішувати соціальні питання ведення лісового господарства, сприяти місцевому соціальному та економічному розвитку;
4. Консультуватися з усіма зацікавленими сторонами з питань планування та ведення лісового господарства на основі принципів сталого розвитку;
5. Відстежувати стан довкілля і постійно вдосконалювати лісогосподарське виробництво з метою підвищення його екологічної безпечності;
6. Вживати профілактичних дій для пом’якшення негативних впливів лісогосподарського виробництва на навколишнє середовище;
7. Гарантувати, що всі професійні робітники, чия професійна діяльність суттєво впливає на навколишнє середовище, будуть відповідним чином навчені практичним діям для належного виконання цих зобов’язаннь.
8. При використанні хімічних препаратів користуватись списком препаратів, дозволених до використання в лісовому господарстві, враховуючи список препаратів заборонених FSC.
9. Відповідальний за процес сертифікації на підприємстві - головний лісничий В.І.Ковалюк.
Директор ДП «Надвірнянський лісгосп» Р.В.Осташук
Юрисконсульт І.І.Скасків
Виконавець А. І. Полатайко
03475 2 06 60
Інструкція з оцінки можливого соціального та екологічного впливу лісогосподарських заходів, що плануються, та екологічних наслідків проведених лісогосподарських заходів
Наказ ДП "Надвірнянське лісове господарство" про "Проведення лісової сертифікації"
Програма проведення лісової сертифікації по ДП «Надвірнянське лісове господарство»
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України "Про звернення громадян" (№ 393/96-ВР від 02.10.1996 року). У цьому Законі надано чіткі визначення термінів "звернення", "пропозиції", "заяви" та "скарги" громадян, зазначені вимоги до звернень, порядок їх розгляду, а також відповідальність за порушення Закону. Законом також встановлено умови, за яких звернення не підлягають розгляду і вирішенню.
Звернення не підлягає розгляду, коли воно не підписане автором, у разі відсутності даних про місце проживання, а також при анонімності звернення.
Також не розглядаються повторні зверненняодним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того жпитання, якщо перше вирішене по суті, а також скарги, терміни для подання яких закінчилися, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Відповідно до ст. 3 Закону під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства. |
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо. |
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. |
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ТА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ:
Як подати письмове звернення до ДП «Надвірнянське лісове господарство»?
Письмове звернення до ДП «Надвірнянське лісове господарство можна подати в такий спосіб:
- вул. Соборна, 163, н. Надвірна, Надвірнянський район,
Івано-Франківська область, Україна, індекс 78400;
- особисто передати до громадської приймальні Тел. (3475) 2-06-61; Факс (3475) 2-06-61;
громадяни мають право звернутися до лісгоспу у письмовій і усній (викладеній громадянином і записаній посадовою особою на особистому прийомі) формі з чітко викладеними пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами. У зверненні має бути зазначене прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання громадянина і особистий підпис. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою (колективом) громадян.
У разі, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення чи без дотримання встановлених чинним законодавством вимог, воно повертається громадянину з відповідним роз'ясненням.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство,визначаєтьсяанонімним і розгляду не підлягає.
Доводимо до відома, що листи, які надходять до лісгоспу в електронній формі, не є офіційним зверненням, не підпадають під дію ЗаконуУкраїни "Про звернення громадян" і можуть лише бути взяті до відома посадовими особами .
Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян” у
зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до ДП «Надвірнянський лісгосп».
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявниковіз відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня йогонадходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
ВИМОГИ ДО ЗВЕРНЕННЯ (ст. 5 Закону)
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Як дізнатися про наслідки розгляду звернення, надісланого на адресу ДП «Надвірнянський лісгосп»?
Телефон для довідок за зверненнями громадян: Тел. (3475) 2-06-61; 2-06-60,
1. звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, доповноважень яких належитьвирішення порушених у звернення питань
2. у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
3. звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на
особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
4. звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати
ПРИМІТКА!!! Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених ч. 1 ст. 7 Закону.
Як потрапити на особистий прийом до керівництва ДП «Надвірнянський лісгосп»?
Особистий прийом громадян директором, головним лісничим проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, що знаходиться за адресою: вул. Соборна, 163, М. Надвірна, Івано-Франківська область,
Попередній запис на прийом громадян здійснюється безпосередньо через їх приймальні.
Який термін розгляду звернень громадян?
Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?
Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого
самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням -безпосередньо до суду.
До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.
ДП «Надвірнянське лісове господарство» розташоване в південно-західній частині Івано-Франківської області на території Надвірнянського адміністративного району, створене в 1995 році згідно Указу президента України від 05.05.1995 року № 332 «Про вдосконалення управління лісовим та мисливським господарством у Закарпатській, Івано-Франківській та Чернівецькій областях» та наказом Мінлісгоспу №57 від 26.05.1995 року «Про створення державша лісогосподарських підприємству Закарпатській, Івано-Франківській та Чернівецькій областях за рахунок лісів Надвірнянського лісокомбінату Прикарпатського лісозаготівельного об`єднання «Прикарпатліс», засноване на державній власності і входить до складу Івано-Франківського обласного управління лісового господарства.
Мета нашої діяльності:
Основні завдання:
Ми маємо можливість реалізувати:
Надаємо послуги: